Like this words…

 

Dalam Kerendahan Hati, Terserlah Ketinggian Budi…
Dalam Kemiskinan Harta, Ada Kekayaan Jiwa…
Hidup Ini Indah Jika Segalanya Adalah Kerana Allah swt…

Aku dapat testimonial nie dr sorang kawan kat frenster aku, kalo nk tau sapa g a chek kat frenster aku…aku suka ayat2 nie..hakss sebenarnya baris terakhir mnegucapkan epy Aidiladha .. so same to u to lah…

Aku respek too those yang rasa-rasa mcm terkena dengan bait kata-kata tuu…hmmm kalo nk letakkan aku disamping ayat-ayat nie…sorri i dont think that im in it… InsyaAllah someday maybe…

.

Leave a Reply

