Lagu Melayu

Apa ada dengan ireansMusic:

ireansMusic, this is where we share our music collections…

It is a Media Distribution Platform Project thru Web. Registered members can upload and download, exchange medias and lyrics to other members. So this site run by itself. Only 10% admin involment in distributing process by approving the right media info and lyrics. This project run by Ireans Team, not involving a company, organisation or association. Just a group of people that music enthusiasm.

Dalam aku jalan-jalan www baca artikel pasal mawi (adalah sikit2 minat jugak dgn kejayaan dia, lagipun aku rasa bule laa jugak mamat botak nie menyanyi berbanding aku), mencari single album terbaru dia “langit Biru” aku terjumpa dengan laman web nie…mungkin kebanyakan sudah tau pasal web nie, yg tak tahu tuu tk pe korang g aa usha….banyak jugak koleksi lagu-lagu melayu yg bule didengar dan di download kat situ;

Sengaja nk memeriahkan posting aku:(clik image to usha the web)

ireansMusic

 

2 lagu aku carik dua2 ada dekat situ, perpisahan by Anuar Zain dan LAgit Biru by Mawi, lagu mawi nie terlalu jiwang aa….hmmm mungkin ada yang suka, tp pada aku biasa-biasa saja…

Kebanyakkan lagu melayu Malaysia,Indonesia dan juga international ada… sekarg nie aku suka layan lagu Dygta ..Kembali (tiada kaitan dgn aku..aku sekadar suka muzik dan liriknya).

 

Leave a Reply

