Adbrite update: seminggu dah…

dah seminggu dah aku masuk adbrite, baru ada 2 orang bawah aku….yg terbaru hari nie..kat bawah nie snapshot earnings sehingga 12 Jan 2007 (kalau korng perasan,data untuk 11 dan 12 haribulan tk masuk lag..aku tk tahu kenapa);

au120107.jpg

Mesti korang tertanya-tanya macammana boleh ada duit bbertambah berbanding update aku sebelumnie… caranya mudah, kita cuma kena tekan iklan yang ada dekat web jutawan adbrite kita, bila ada iklan yang diletakkan dibawah akaun kita..dan kita klik masuk kita akan dapat komisen, kat bawah nie aku tunjukkan dr advertiser mana aku dapat duit;

au120107_clik.jpg

Kesimpulan kali ini;

Kena cuba cukupkan 10 orang baru bule tgok mcm mana its working secara matriks… seminggu main benda nie aku realise kekadang mmg leceh jugak nk tekan satu-satu..tp nk buat mcmmana nie laa cara termurah yg mampu dibuat setakat nie.. for the sake of this experiment aku akan teruskan… atlest setakat nie aku dh ada USD 3.84  komisen… tuu lebih kurang RM 13.49  (1 USD = RM3.51)…amacam worth trying ke?..tunggu, tgok lagi performance aku mcm mana…

6 Responses so far »

  1. 1

    nana said,

    assalammualaikum…

    sy nk try juge..tp tak tau mcm mana nak buat..
    so can u teach me..?
    klau bleh email me ok

    thanks

  2. 2

    wiizau said,

    waalaikumsalam,
    no hal..meh kita sama-sama cuba Adbrite nie, asalkan rajin clik iklan yang ada, adalaa komisen tuu…

  3. 3

    joe said,

    assalamualaikum bang

    saya johari, da register untuk adbrite tapi tak reti nak uruskan..
    buleh ajar saya tak step by step?

    terima kasih banyak2

  4. 4

    wiizau said,

    waalaikumsalam joe, sekarang nie agak confuse dgn sistem adbrite..nnti saya updatekan status terkini akaun saya, ada certain aspect yang agak confuse…

  5. 5

    Ray said,

    Hai…

    Terima kasih dengan maklumat adbrite dan jutawan adbrite. Sekarang ni, saya tengah isi form join under korang.. so kalau line tmnet ni tak disconnected, aku akan jadi ahli adbrite yg baru…

    kalau awak semua suka nak buat online money kat internet, saya juga nak share ngan korang.. saya ada list down lebih kurang 6 sites yg sy tengah join… so right click on link -> open in new tab (atau) window. then boleh sign up… harap awak semua suka ngan sharing aku ni…

    here is my blog:
    http://rrmg.blogs.friendster.com/

    Regards,
    Ray.

  6. 6

    wan said,

    assalamuakum,

    Aku terjumpe site ni masa2 aku nk cari info ttg adbrite.So mmg adbrite ni company besar dn mmg diorg bayar duit walaupn lambat.Dlm 2 bulan lepas mmg aku ada daftar ngn jutawan adbrite tu..So aku rase jutawan adbrite ni menipu.aku tak tau la mcm mane earning ko leh naik coz aku mase tu 2minggu aku klik siang malam tapi apa pun tade…last2 aku bengang aku wat la web sendri walaupn ngn geocities free..aku ni sbnrnye buta it skit,tak pandai langsung pasal internet,so aku stdy je siang malam..buat web..aku design cincai2 ngn ade artikel pasal business skit..so aku letak la space untuk ads dari adbrite .tapi alhamdulilah dlm sebulan lebih ni web aku kene hits byk la gak..so earning aku dlm sehari dlm 3-4dollar…aku set kan pricing kalo org nak iklankan dlm 15dollar sebulan..so skang da dua yg masuk dlm bulan march ni satu lagi tgh queued dlm tgh bulan ni nk masuk.Aku harap seme jgn la register bwh jutawan adbrite ni..ape tujuan diorng aku tak tau..mungkin die lebih kaya dari kiter..sbb dier menipu..So sabar dan usaha lebih,:)
    (tgh tunggu check bln januari 28dollar dn februari 110dollar)


Comment RSS · TrackBack URI

Leave a Reply

