Mana Yang Lebih Bermakna..?

Sibuk melayan masalah orang lain aku terabaikan sesuatu yang lebih bermakna, sesuatu yang aku inginkan…sesuatu yang aku sayang..sesuatu yang buatkan aku rasa tenang…kononnya nak jadi savior tapi patut ke aku ringankan something like that…

Semua penting dan bermakna…tapi terkadang aku mungkin tidak perasan aku terabaikan sesuatu yang memerlukan aku lebih dari apa yang telah aku berikan, sedang aku sibuk melayan kerenah kepala otak aku yang tidak seberapa nie…aku sering dan selalu terabaikan dia..dan Dia.

Beberapa hari kebelakangan nie terasa bagai drama filem, umpama skrip drama yang dihidupkan dalam kehidupan aku….siapakah aku dalam skrip itu..hmm akupun tak sure..tapi kalo mengikut skrip tuu..things can became pretty nasty, terhenti dan terkadang tertanya aku…”will all the living characters of this drama live it up to the expectation and i wonder how will this story end.”

Aku percaya semua orang akan ada cerita sendiri berkenaan kehidupan mereka…termasuk aku dan engkau…jadi harapan aku biarlah kita semua turn out become the best actors and actress in our own movie…Panel pengadil hanyalah Dia…medan anugerah Gemilang Mahsyar… Penonton dan rating Tayangan Konfem seantero Dunia, dan yang paling menariknya anugerah ini melangkawi zaman….perhhh Classs tuu…dont worry the Best is not limited to One…tidak mustahil kita semua adalah The Best…so apalagi act the best….Chayukkk.

Cerita aku dh 26 tahun 10 bulan 18 hari..bermula…how bout you?…adakah kita sudah melakonkan watak kita sebaiknye…hopefully towards a better tomorrow…

2 Responses so far »

  1. 1

    dia said,

    i’m here to be with u

  2. 2

    answer said,

    then im here for u 2..


Comment RSS · TrackBack URI

Leave a Reply

