Letto

sensasi baru halwa telingga aku; berikut korang try aa dengar lagu2 diaorg yang sempat aku load kat playlist aku kat tepi sideframe nie…lagu ruang rindu paling aku suka…setakat nie berikut lagu2 yang aku load:

  • Ruang Rindu
  • Sandaran hati
  • Sampai nanti, sampai mati
  • Tak bisa biasa
  • Sebenarnya cinta

Add on 5 JUN 2007:

  • You and i
  • nidji feat letto & kerispatih – seperti yang kau minta

Terpikir aku, kenapa yek lagu2 diaorg nie ( indonesian artist) rata-rata senang tuk menarik perhatian cuping telinga aku..terasa kena jee.. bukan aku nk persendakan arits Malaysia..bukan tk ada yang bagus..banyak sebenarnya….tapi buat masa nie nie aa band yang betul2 mendapat perhatian aku….

Emm mungkin emosi yang membuatkan seseorang dan mendengar sesuatu lagu2 diaorang nie….adakah aku merindu seseorang?…mungkin…

Album nie pada aku berkisar/tentang rasa cinta, rindu dan gundah dek kekasih….cara penyampaian yang sgt aku suka…enjoyYY..nnti kalo aku dh download yg lain aku masukkan jugak kat sini

kalo nk lirik dia..carik sendiri..hakss.

Leave a Reply

