the first wish…

siang tadi aku dapt msg..pstu aku trus cek baki kredit aku..alamak tinggal 26sen mcmana nk anto wish sms nie, nk anto jawoh nie …emm, apalgi maybank2u aa…tp masa nie aku tgh kelam-kabut nk g semayang….balik2 semayang tuu kena mikir nk g majlis erah lak nie…nasib baik tila nk kuar lambat sket so apalagi sambil tunggu membe2 g amek makanan aku anto sms ke mak ‘dia’…pastu aku fwd gak ke dia….then tut..tut truttt..bunyi tepon aku, aku ingatkan dia call skali makdia laa calll.. (dlam kepala aku nie bercampur-campur mikir nk kata apa nie..debor gak seposen, buatnye ditanye bila nk jadi nie?).

takut. tkpun apalak nk takut…she sound so nice, and relax..she said thank you for wishing her birthday 25 (<–baca dr sini)…mak’dia’ tak sempat tanye sapa bgtau aku bgtau dulu nie ‘dia’ yang bagitau…sekejap sgt cakap sebenarnye dengan mak’dia’…atleast its a gud intro i ges…

is this shown that im a gentlemen?…maybe. tp aku just being myself,kenapa nk takutkan something yang mmg kita nak…selagi ada aku cuba hargai dan berikan yang terbaik…sbb aku nie acapkali kehilangan sesuatu tanpa aku kadang2 sedar aku akan kehilangan..so selagi aku rasa aku punye waktu aku akn cuba manfaatkan sebaik mungkin…

ada semacam rasa kepuasan sebenarnya bila sudah aku bercakap dgn mak’dia’…perasaan mcm relief..atleast she knows how is my cute voice was..hahaha kalo tkpun maybe she heard a nervous version or even yang macho…huhuuhu..

apa yang perlu aku pikirkan sekarang adalah how to facilitate ruang2 kosong poket aku nie hehehe..dn jugak ruang2 kosong dalam planing masa depan aku…

2 Responses so far »

  1. 1

    jubing said,

    nok ngejas mok die ker/….

  2. 2

    wiizau said,

    ejas jgn tk ejas..restu makbapak tuu penting, lagi satu its shown that we r sincere…agaknyelaa kot, tp jgn aa nebeng ngt kang jd lebih sudu dari kuah lak…


Comment RSS · TrackBack URI

Leave a Reply

