kembali berada di KB.

Siang tadi aku sampai di EbizCafe….untuk selama seminggu aku akan berada di sini untuk meng’cover’ tempat bos dan mem… orang yang selalu menemani aku kat sini tak ada…dia g umrah dengan family dia…. dia g 20hb lepas sampai 1hb September nie… aku pun kalo ikut perancangan 1 hb tuu aku akan balik (biasanye ikut kebiasaan kalo aku kata 1hb maknanye 3 atau 4 kot baru balik semula ke kemaman…) kenapa yek…

aku tengok-tengok kat sini, rupanya lama dah aku tk menulis kat sini….malas lebih banyak merajai diri aku..tuu pasal aku tk update  blog aku nie…ill try to updates its as often as i can…

seminggu kebelakangan nie, sejak aku buat diagnose mata masa ekspo marin…senang pulok aku rasa kepala otak aku nie pening2 yang agak ekstreem….adakah kerana psyconye aku terpengaruh dengan apa yg didiagnose?….mungkin, dan aku sememangnye perasan beberapa perubahan pada diri aku nie..jd berkurangan minum minuman yang manis…(+plus aku dh janji dgn someone yg aku akan kurangkan minum minuman manis…kalo tk nnti aku kena sebat huhuhu…)

Dekat sini…macam selalu2 sebelum nie..aku akan anggap berada disini umpama my getaway place….tempat aku nk tenangkan mana-mana yang tension…atleast ada orang yang buatkan aku air…. ( skrg nie tk ada aa, sbb dia g umrah)…

Leave a Reply

