Aku mengaku…

aku mengaku aku rindu…

aku mengaku aku ingin memilikimu…

aku mengaku aku ingin bersamamu…

Namun aku, masih jauh dari apa yang aku akui, melangkah satu persatu cuba melengkapi, cuba bersedia menjalani..agar aku sedia menghadapi…biar berbaloi penantian ini..biar tercapai apa yang ingin aku miliki…Ramadhan kini datang lagi.🙂

2 Responses so far »

  1. 1

    yuyuuU said,

    untuk ‘dia’…

    ..cuba ubah:
    …Ramadhan kini datang lagi. kepada
    …kerana dia kini aku disini.

  2. 2

    colonel jackson said,

    what ever..dude…..
    as long as you.happy……….


Comment RSS · TrackBack URI

Leave a Reply

