Klikcard : your online bussiness card directory and income…

Sebelum korang luangkan masa untuk baca dan tengok apa yang aku cuba sampaikan dalam post ini, dalam benak aku, inilah yang aku cuba promote:

  1. Satu peluang menjana pendapatan yang MURAH / MUDAH / CEPAT .
  2. Tidak berminat untuk menjana pendapatan, sertai klikCard dengan mengiklankan bussiness card anda di klikcard.biz. cara yang murah, hanya memerlukan bussines card anda sahaja.

….bagaimana? kalau ini persoalan anda, bacalah apa yang aku cuba sampaikan di bawah nie…

Apa yang aku lampirkan dan korang bule tengok adalah actual kit yang korang akan dapat bila menyertai sebagai agen kepada klik kard ini. Apa yang cuba d promote adalah sesuatu yang specifik…iaitu Buss Card.

Kebanyakan kita dan aku sendiri memilik buss card dengan tujuan untuk mempromote apa yang kita buatkan?…berapa kos kita buat buss card? aku RM 25 ( 100 keping card) ..bila habis kena g buat balik….dan cara bagaimana kita sebarkan? aku, setiap kali bertemu dengan rakan baru atau kenalan2 aku…aku akan bagi….

Dengan klikcard…sama tapi berbeza…apa yang beza?..bezanya kami hanya nakkan satu sahaja buss card dan dengan hanya serendah RM25, buss card anda akan diletakkan di direktori klikcard.biz untuk setahun…dan peluang dilihat oleh prospek adalah tidak terbatas ( satu malaysia malahan satu dunia), dari masa ke semasa, Dinadi Communications ( pemilik klikcard.biz) akan mengadakan iklan di akhbar-akhbar utama…

Ada satu lagi yang menarik…disamping menyertai sebagai pengiklan, anda boleh jugak buat duit tambahan dengan menyertai sebagai agen… apa yang akan kita dapat?… Dengan menjadi Agen, kita akan layak mendapat insentif berikut: INSENTIF JUALAN SENDIRI: …sebanyak 52%

  1. imbuhan jualan kad nama ( 1 halaman) : RM 13.00 . untuk mengiklankan kita charge : RM 25.00
  2. imbuhan jualan kad nama ( 2 halaman) : RM 26.00 . untuk mengiklankan kita charge : RM 50.00
  3. imbuhan jualan kad nama ( 3 halaman) : RM 39.00 . untuk mengiklankan kita charge : RM 75.00

INSENTIF PERLANTIKAN AGEN BARU MELALUI ANDA:

  • Anda akan mendapat imbuhan sebanyak 20% dari pendaftaran agen yang dilantik melalui anda.

INSENTIF PEMBAHARUAN KAD NAMA:

  • imbuhan yang sama seperti imbuhan jualan sendiri.

Macamana Nak jadi Agen?… Ada beberarap pakej:

  1. A: Pendaftaran RM 150.00 . kredit 500 kad nama. angaran janaan pendapatan RM 6,500.00 . latihan disediakan.
  2. B: Pendaftaran RM 300.00 . kredit 1000 kad nama. angaran janaan pendapatan RM 13,000.00 . latihan disediakan.
  3. C: Pendaftaran RM 500.00 . kredit 2500 kad nama. angaran janaan pendapatan RM 32,500.00 . latihan disediakan.
  4. D: Pendaftaran RM 1000.00 . kredit 5000 kad nama. angaran janaan pendapatan RM 65,000.00 . latihan disediakan.

…dari masa ke semasa aku akan postkan progress akuberkaitan dengan bussiness klikcard nie; BERIKUT ADALAH KIT YANG AKAN KORANG PEROLEHI SEBAGAI AGEN:

  • MAKLUMAT KLIKKARD:

1.jpg 2.jpg 3.jpg 4.jpg 5.jpg 5.jpg 6.jpg 7.jpgcontoh1halaman.jpg contoh2halaman.jpg contoh3halaman.jpg agen.jpg lantikanagen.jpg

Andai korang ingin bertanya direct kepada klikkard.biz korang bule JADIKAN AKU sebagai rerefal;

( ID dan No. Agen aku) HAMIZAN SALLEH dan KCA – 016033

Sebarang pembetulaan dan penambahan akan aku tambah kemudian. InsyaAllah aku dalam proses menyiapkan proper website + blog area untuk rujukan yang lebih teratur dan peluang-peluang yang ada untuk aku dan teman-teman semua, mungkin kita bule berganding untuk maju bersama – sama.

Leave a Reply

