Ini tiket balik Kemaman…

tiketkmn.jpg

Kenapa yek aku letakkan this plain ticket here…ini ceritanya…:

betapa susah dan payahnya aku nk pastikan nk balik ke kemaman…lepas sehari ke sehari aku delay…atas sebab yang tidak dapat aku elakkan hehehe…akhirnya ari nie aku beli jugak tiket…kesian kat member2 yang sensara sepanjang masa yang aku delay, terima kasih pada mereka yang terpaksa cover aku…pengorbanan korang Allah sahaja yang mampu balas…

tiket tuu malam esok da……10.09.07  11.00 mlm

tuu jee laa…haks

2 Responses so far »

  1. 1

    dia said,

    tq sebab sudi berada kat sini…sudi cover sini…terima kasih daun keladi…kl blh dtg lg…hehe

  2. 2

    wiizau said,

    my pleasure is yours….


Comment RSS · TrackBack URI

Leave a Reply

