sempurna

lagu nie dh lama tapi br kebelakangan nie menusuk jiwa aku…mungkin bait-bait katanya kena dengan emosi aku skarang nie….mulanya aku dengarkan lagu nie masa promo filem LOVE ( CINTA versi INdonesia). tapi kemudianya aku cari-cari di youtube…rupanaya nyanyian andra & the backbone … aku lebih suka versi asal…

hehehe…im in love with someone, my 2nd love…my first love will always be my makand abah…

aku ada letakkan dekat senarai lagu-lagu kat tepi tuu…try aa dengar….layannn

3 Responses so far »

  1. 1

    matding_alyas said,

    aku suggest mu dngr lagu nim jay..nickleback-rockstar dan nickleback-animal..sedap toww..layan ar…mende ape lagu love…sedih okmo..owh my god i’m crying….

  2. 2

    wiizau said,

    aku dengor jugak lagu tuu….tp nk buat mcmana…mood aku tgh melayan lagu2…oh my God i’m Crying…ahuhuhu

  3. 3

    nhcc trading said,

    jay macamaner pc aku 3 bijik tu..settle dop lagi bro..baper mung branim


Comment RSS · TrackBack URI

Leave a comment